torsdag 22 november 2012

(Nästan) tillbaka på Maldiverna!!!



En sådan här gråmulen och regnig höst vill man verkligen drömma sig bort... Och all värken i kroppen gör att jag längtar äääääännu mer till sol och värme! Men efter jobbet idag fick jag verkligen drömma mig tillbaka till Maldiverna (bilden ovan) - när jag än en gång fick HÄRLIG resonansbehandling med infrarött ljus på Rosenday Spa! Värmen från behandlingen går DJUPT in i kroppen - och gör så gott!!!


Slänger in en bild till - från detta paradis på jorden!!!


Utgångsläget inför dagens värmebehandling var verkligen inte det bästa (eller också var det precis det - beroende på hur man ser det...) Jag har nämligen haft mycket värk i veckan (f f a SI-leder, rygg, nacke, fötter och händer). Som vanligt gillar jag att skylla på det eländiga vädret... men läget förbättras förståss inte av att jag får dra ett betydligt tyngre (bokstavligen) lass här hemma p g a Johans frakturer... Så när jag här om dagen kom på att jag kunde boka in en värmebehandling för att preparera mig inför helgens ridkurs för mäster-Atli blev jag VÄLDIGT glad! Och ännu gladare är jag nu - när jag fått njuta av värmen! Hoppas bara kroppen blir riktigt medgörlig av detta och att effekten håller i sig över helgen!

Inga kommentarer: