fredag 2 november 2012

"Man ska ha husvagn...!"


Litlamin hade fått täcke på sig idag i ruskvädret. Och jag tyckte det var ganska charmigt att det råkade vara ett precis likadant täcke som det Lára hade på sig! Genast fick jag associationen till TV-klassikern "Macken" och husvagnsfamiljen där alla hade likadana träningsoveraller... Det fattades ju bara att pappa Démantur haft ett likadant täcke också!!! :-D

Jag hade förståss gärna haft en bild med mor och dotter bredvid varandra, men Lára hade självklart ingen som helst tanke på att ställa upp på det. Det är väl nog illa att snorvalpen måste vara i hennes hage - att dessutom släppa henne nära inpå sig var HELT otänkbart...





...Och att äpplet inte faller långt från päronträdet visar väl denna bild?! Litlamins bakåtstrukna öron visar ju tydligt att hon INTE uppskattar när snälla Hremsa kommer närmare...! Jag kunde helt enkelt inte låta bli att lägga upp bilden här även om den är suddig!

Gårdagens test att somna utan sömnmedicin gick föresten LÅNGT över förväntan! Behövde bara utnyttja 30 minuter av den flextid jag förhandlat till mig på jobbet i morse. Detta verkar lovande inför fortsättningen! (Ska i första hand testa tre nätter i rad, så för utvärdering sedan.) Fortsätt hålla tummarna!

Inga kommentarer: