tisdag 13 november 2012

Komma ut och leka?!



Asta vill SÅÅÅÅÅ gärna komma ut och leka... Verkligen otur att hon är för stor för att kunna ta sig ut genom kattluckan i stalldörren...! Och Johan är väl i samma situation nu... Han kan visserligen själv öppna ytterdörren, men har fortfarande så ont att det är tillräckligt svårt att röra sig inomhus...

Lára har däremot fått "komma ut och leka" idag  - med Eva! Och då kan man räkna med att det handlade om MINST 1,5 timme - antagligen i alla fall delvis i terrängen dessutom. Har dock inte kunnat få någon rapport eftersom Eva åkt till Skellefteå för att se Luleå Hockey - förhoppningsvis - vinna kvällens derbymatch mot Skellefteå.

Själv har jag - förutom jobbet - ägnat mig åt två rehabiliteringsåtgärder idag. Dels Basal kroppskännedom med smärtteamets sjukgymnast och dels ångbastu och stretching på simhallen. Har ändå rejält ont i axlar, armar och nacke...

Måste verkligen vara försiktig nu, så jag inte tar i för mycket när det är jag som ska föreställa den "friska och starka" här hemma! I morse hade jag en ambitiös tanke om att köra en tvättmaskin i kväll, men insåg sedan att hänga tvätt knappast är vad min kropp behöver just nu... (En av alla de saker här hemma som Johan normalt alltid gör.) Nåja, tvätten lär ju finnas kvar en annan dag!

Inga kommentarer: