tisdag 7 april 2009

Tisdag = extra vilodag


Precis som efter förra kursen hade jag planerat att rida på morgonen innan jobbet för att repetera vad vi lärt oss i helgen. Men precis som sist bestämde kroppen annorlunda. Det blev en förmiddag hemma istället efter en dålig natt... Men det förde i alla fall det goda med sig att jag uppdaterat blogginlägget från i lördags med lite bilder! (Förhoppningsvis kommer det fler bilder i kväll!)
Jag får nog helt enkelt acceptera att efter en hel helgs kursande behöver jag en extra vilodag - i vanliga fall använder jag ju helgerna mest till att vila för att orka kommande vecka. Men jag VILL ju så mycket mer än vad kroppen vill...


I morgon är det Sylvialektion och den vill jag ju absolut orka med! Jag får väl smyga in lite "Atli-repetition" där! Stooora eftergifter t ex - och att byta riktning ofta under uppvärmningen...

Inga kommentarer: