torsdag 23 april 2009

Sylvia rider Feykir!

När jag kom hem från jobbet idag var jag så TRÖTT! Det var min första "hemmakväll" sedan i lördags och jag behövde den verkligen!!! Hade t o m avbokat träningen i varmvattenbassängen - något jag annars är väldigt noga med - men ibland är det ändå vila kroppen bäst behöver. Och träning sex dagar den här veckan får väl också anses helt OK?!




Hade precis satt mig att njuta med en kopp te då Sylvia ringde och undrade om jag ville att hon skulle motionera Feykir. Hennes ridskoleelever hade nämligen önskat att få rida ut på sin lektion och då skulle hon kunna rida honom. PERFEKT!!! Jag fick den lediga kväll jag så väl behövde och Feykir fick inte bara motion - det var dessutom Sylvia själv som skulle rida. Bättre kunde det ju inte bli!

Inga kommentarer: