söndag 17 februari 2013

Midurs årsmöte - och visning av Hästcentrum i Boden!


Härligt "nu kommer min matte"-uttryck!!!

Idag har Midur sitt årsmöte kl 15.00 - missa inte det alla miduriter!!! Årsmötet hålls på nya Hästcentrum i Boden - och inleds med att vet Lars Steinwall visar oss runt och berättar om planerna för hästcentrat. SPÄNNANDE!!!

Trodde att jag skulle hinna rida ut en sväng med Lára innan dess, men i o m att Johan ska skjutsas till busstationen vid 13-tiden (han ska till Umeå igen för forskningen) så inser jag just att det blir alldeles för tight... Lára får alltså ägna sig åt aktiviteter som på bilden ovan idag. (Hade förståss kunnat rida en sväng under förmiddagen - om inte kroppen tyvärr varit alldeles för "mörbultad" för det. Men, men. så är det... tyvärr får jag ju inte alltid vara den som bestämmer, ibland är det kroppen som bestämmer åt mig.)

Rapport från Hästcentrum i Boden kommer förståss senare - för er som missar dagens visning.

Inga kommentarer: