onsdag 27 februari 2013

Lugn nu, inte ska vi väl ha vår REDAN?!!


Rimfrost-Lára! 
(M a o är denna bild INTE fotad i veckan, när Norrbottenskusten haft varmast i landet!) 

Tyvärr riktigt dålig sömn i natt igen...trots sömntablett. Men hade inte alls lika ont överallt, så idag lyckades jag t o m ta mig till jobbet! KUL! Men efter jobbet var jag verkligen helt slut, så jag fick åka hem och vila istället för att rida. Men, men - det kommer fler dagar! I morgon t ex - då jag HOPPAS det blir lektion igen för Sylvia! (Fast jag meddelade så sent att jag kan rida, så jag vet ännu inte om det går att lösa.) Tyvärr säger väderprognosen att det ska regna hela dagen i morgon... som om inte alla plusgrader vi har räcker för att smälta snö och is. Fortsätter det så här har vi väl vår om bara några veckor... och det är faktiskt för tidigt om ni frågar mig, vi måste ju hinna med den fina vårvintern först!

Igår var ett gäng (sportlovslediga) Miduriter ute och red på isvägen runt centrala Luleå. Både Kuriren och NSD hade så lämpligt varit ute och fotat dem! Jag har länkat till bilderna från min FB, men för dem som fortfarande "vågar vägra" så finns de på tidningarnas hemsidor också. (I båda tidningarna ingår bilden i ett bildspel, Kurirens heter "Värmande vinterbilder" och NSD:s "Varmast i landet". Man måste öppna bildspelen för att se hästbilderna.) 

Inga kommentarer: