onsdag 20 februari 2013

Ett STORT steg ut i det okända...

...kan man väl utan att överdriva säga att Eva tagit?! En flytt till Förenade Arabemiraten (och inte ens till något av de mer västinfluerade emiraten utan till Al Ain), som kvinna och dessutom med bara ett par veckors varsel... det kräver nog en flygledares lugn för att ö h t bli aktuellt!

Nu kanske några av er tänker att "Där ligger Anna minsann i lä - som stannar hemma sin trygga miljö...!!!" Då vill jag bara påminna om att jag faktiskt flyttade till Kiruna 1997! (Jag hade visserligen Johan med mig, men ändå...) Och innan ni börjar avskriva detta som "gamla meriter" så ska jag visa bevis för att jag minsann så sent som i helgen tog ett REJÄLT kliv rakt ut i det okända, jag också. Se själva:



Innehållet i min senaste tebeställning från Twinings i Storbritannien består faktiskt inte BARA av Earl Grey (med och utan koffein) utan även två andra tesorter helt utan Earl Grey-koppling!!! Wild and crazy är väl bara förnamnet?!! Så, för att citera min kollega Erik: "Släpp sargen och ge dig in i spelet du också!"

Inga kommentarer: