fredag 16 januari 2015

Nära häst-upplevelse!!!

 Lycko-selfies från dagens besök hos Lára...


 ...och Hamingja!!!

Efter ytterligare en hel veckas "husarrest", endast avbruten av mina besök på sjukhuset, fick jag alltså ÄNTLIGEN klappa lite på mina FINA tjejer igen!!! Och nu hoppas jag verkligen att det inte dröjer allt för länge innan jag orkar med en stund på hästryggen också!!! Vågar inte gissa hur länge det dröjer dock... slangen genom hålet i skallbenet är fortfarande kvar och på måndag är det nytt besök på sjukhuset så får vi se...

Lára har i alla fall fått hålla igång lite med Adina som tur är - och igår red de lektion för Sylvia. Båda hade visst varit riktigt duktiga och jag utgår ifrån att Adina fick massor av tips och (roliga) saker att träna på framöver!!!

Enligt Sylvia så verkar t o m Hamingja tycka att det är lite tråkigt att vila - hon har visst gjort några riktiga race i hagen den sista tiden. Bra att hon också är taggad!!! 

Inga kommentarer: