onsdag 19 november 2014

Lára har uttalat sig i Expressen!!!


Uppenbarligen har Lára uttalat sig i Expressen idag! 

Redan tidigt i augusti började hon sätta REJÄLT med vinterpäls... och jag började oroa mig för att hon skulle ha rätt när det gällde kommande vinter... När jag sedan helklippt henne, ÄNNU tidigare än förra året,  dröjde det ändå inte länge så hade hon lika mycket päls igen. Nu kan man verkligen inte tro att hon varit klippt ö h t (förutom framme på halsen där jag klippt henne en gång till). Men jag hoppas verkligen att The Queen har gjort en missbedömning av den kommande vinterns temperaturer för kyla går inte så bra ihop med min kropp...

Min rygg har faktiskt varit lite bättre idag - akupunkturen i måndags har redan haft effekt! Och idag var jag dessutom på Hot stone-massage på Rosenday Spa efter jobbet. SÅÅÅÅÅÅ UUUUUUNDERBART!!! Och förståss välgörande för de krampande ryggmusklerna. Så i morgon hoppas jag vara "fit for ride" igen - och det hoppas förståss Lára också!!!

Inga kommentarer: