måndag 14 oktober 2013

Måååååååååndag morgon......

I lördags tog jag in den här kvisten från en av våra rosor. Jag räknade till 28 blomknoppar på den!!! Vet inte om de kommer att slå ut inomhus - men det kändes absolut värt ett försök för utomhus lär ju frosten ta knopparna när som helst nu...

Värken höll mig vaken en hel del i natt... men tillslut kunde jag somna om, efter en riktigt varm dusch. Sedan försov jag mig i morse... efter att ha snoozat i evigheter utan att ta mig ur sängen "lyckades" jag slå av väckarklockan... Det blev tillslut en felringning som väckte mig - så kan det gå... Verkligen typiskt, efter en ledig helg förväntar man sig ju att få känna sig något så när utvilad... "Roligt att se dig i alla fall!" sa chefen när jag sent om sider dök upp på jobbet...

Efter jobbet har jag varit på City Rehab och tränat i varmvattenbassängen samt bastat lääääänge. Och i morgon blir det Hot stone-massage på eftermiddagen. Kroppen har verkligen stökat konstant sedan i somras...tur att vi snart åker iväg till värmen en sväng, det behöver jag verkligen!!!

Inga kommentarer: