onsdag 31 oktober 2012

Generöst!!!

När jag köpte nytt exemtäcke och huva till Lára i slutet av sommaren tog jag huvan i en mindre storlek än tidigare, eftersom hon har så litet och nätt huvud. (Det är bara med vinterpäls hon fyller ut en grimma i storlek cob.) Det jag inte tänkt på var dock att även halsen blev "mindre" - d v s kortare... så hon lyckades hela tiden fixa en glipa mellan huvan och täckets halsdel... Här om veckan mejlade jag därför till Boett och frågade om det gick bra att köpa till extra tyg för att förlänga huvans hals...




...och idag fick jag detta i brevlådan tillsammans med en rejäl bit tyg - verkligen generöst!!! Känner mig verkligen förutseende som tagit tag i detta redan nu! Och ännu mer förutseende vore det ju att se till att plocka fram symaskinen och göra det hela klart på en gång istället för att vänta till dess det "plötsligt" blir sommar igen... får se om jag verkligen lyckas ta tag i saken - i så fall blir jag allt lite imponerad av mig själv! 

Inga kommentarer: