lördag 8 september 2012

"Sveriges mest bortskämda hönor"

Fick ett mejl här om dagen från vår nyligen pensionerade bankjurist. Det stod: "Har läst i din blogg om Sveriges mest bortskämda hönor....!"

Tja, vad ska jag säga....? Pappa har uppfostrat mig efter devisen: "Hur ska du kunna bli bortskämd om du inte får som du vill?!" och jag gör väl helt enkelt som jag blivit lärd! ;-)

Nu mot Mariebäck - för Atlikurs med lyckohästen som ska skämmas bort med STORA eftergifter, men INTE på något annat sätt. För hon är ju av typen: "ger du henne lillfingret så har hon hela handen, hela armen, hela axeln..." Men BÄST är hon, hur som helst!!! Johan är t o m ledig idag (han har jobbat må-fre + en helgdag i princip sedan semestern för 7 veckor sedan) och förhoppningsvis kommer han förbi Mariebäck och fotar under en av mina lektioner i alla fall. Håller tummarna för det - så kan det bli bilder här sedan!!!

Inga kommentarer: