torsdag 22 december 2011

"Mattes lilla ängel!!!"



...kallar jag henne ibland. Fast då skrattar de åt mig i stallet.... undrar varför?! ;-)  Letade febrilt för att hitta en fin snöbild med Lára till detta inlägg. Men "vintern" i år har ju tyvärr inte erbjudit så många tillfällen att fota några sådana... De få tillfällen jag fått rida i snö och minusgrader har det ju oftast varit mörkt, eller i alla fall skymning ute... så det fick bli en bild inifrån stallet istället.

Hade lovat Lára att komma ut idag med ett gäng juläpplen, men är tyvärr inte i form... Höll knappt på ta mig ur sängen i morse... och under dagen har jag bara känt att jag velat ställa in hela julen, krypa in under en filt och inte titta fram igen förrän till mellandagarna... Så det blev att åka hem och intaga viloläge istället efter jobbet. Men i sällskap av sin flock och med höbal i hagen går det ju knappast någon större nöd på damen, som tur är! 

Inga kommentarer: