lördag 3 december 2011

Ingen ridning idag heller...

Orkade inte rida idag heller... men hade kvällsfodringen så jag hade ändå anledning att åka ut och träffa Lára. Johan följde med och körde bilen. Det var jättebra, för då kunde jag ta min sömntablett i rätt tid. (Tar jag den för sent så blir jag så groggy - som jetlag ungefär - i morgon fm.) Och jag kan ju inte köra bil när jag tagit den.

Lára blev förståss jätteglad när vi kom dit och utropade: "Åh, matte var roligt att se dig!" Eller kanske snarare: "Ro hit med käket snabbt som ögat - jag svälter!!!" Alltid skönt att med egna ögon ha sett att hästen mår bra! Nu är det dags att vika in hovarna för i kväll. I morgon hoppas jag orka rida igen! Har förståss svår ridabstinens. Och dessutom känns det verkligen i kroppen att den inte fått den smärtlindrande träning och stretching den så väl behöver.... "Men klaan i marron!" som man säger på Skelleftemål. 

Inga kommentarer: