onsdag 12 januari 2011

Liiiite bättre?!


Så här vacker var utsikten genom ett av köksfönstren igår!


När det gäller mitt hälsoläge så tror jag faktiskt att det är liiiite bättre idag. Jag har kunnat sitta lite längre stunder i alla fall! Var på vårdcentralen igen i morse för kompletterande prover. Det blir spännande att höra om något av de senaste dagarnas prover visar någon avvikelse.

En av mina kollegor mejlade på förmiddagen att de saknar mig - alltid uppmuntrande att höra! Och igår när min bussiga chef ringde för att kolla hur jag mådde frågade hon oroligt om Johan har en "Umeåvecka" denna vecka. "För i så fall säger du väl till ifall du vill ha hjälp att handla eller något sådant?!" Skönt att känna sådant stöd!

Fick mitt ex av Andreas Eenfeldts "Matrevolutionen" i postlådan idag och har börjat läsa den. Oerhört intressant! Och samtidigt skrämmande hur man kunde dra igång sådan propaganda mot fett - utan att ha vetenskapligt stöd för de fettsnåla råden...

Inga kommentarer: