tisdag 22 september 2009

Nej, det var bara förkylning och "gammal värk"!


...inte kan det ha varit "svininfluensan" som drabbade mig igår - för redan idag är jag feberfri. Förkylningssymptom + värk i kroppen brukar ju betyda influensa. Men den här gången råkade jag nog bara ha förkylning och fibromyalgivärk samtidigt. Sov ju i princip hela dagen igår och sedan hela natten också - och idag är alltså febern borta! Har fortfarande ganska ont i kroppen samt ont i halsen, men jag har orkat vara vaken (nästan) hela dagen så i morgon blir det jobb igen.


Eftermiddagen har jag ägnat åt att sammanställa en fotobok med fina bilder från Bodentävlingen! Fick nämligen tips av min svägerska - TACK SUE!!! - om att man kunde få göra en gratis fotobok på Fujidirekt! Max 24 sidor kunde den vara på - och med några tusen bilder från tävlingen var det inte helt lätt att välja... Verkligen ett angenämt problem - men så är det att ha en man som är mkt duktig på att fota och en häst som är jättevacker! Och det blev en riktig ego-bok: bara bilder på Feykir och mig!!! Att välja bild till framsidan var dock det lättaste - visste direkt att det skulle vara bilden här ovan!

Inga kommentarer: