måndag 22 april 2013

"Mediedrevet" i Mariebäck!


Helgens stora medieuppbåd i samband med Atlikursen resulterade i ovanstående framsida på Norrbottens Kuriren, med Malin och Loftur!



...och inne i tidningen ett reportage som upptog nästan hela mittuppslaget! På de större bilderna Malin & Loftur samt Sussie & Ari. På de mindre bilderna Atli resp Sylvia. Jag var citerad i artikeln också, fast inte lika många gånger som i webbversionen. (Å andra sidan fick jag här stå med mitt riktiga namn istället för pseudonymen "Ann Niklasson" - skojade lite om att jag valt ett fingerat namn i nätupplagan för att ingen skulle kunna lista ut att det var jag...!)



Och konkurrenten NSD svarade med en helsida i tidningen, där förutom ovanstående även Elisabeth och Démantur fanns med. Häftigt att vår sport fick så stor uppmärksamhet för en gångs skull!!! 

Inga kommentarer: