torsdag 6 augusti 2015

Turbo-tanten (snart) tillbaka!!!

Lycko-Lára - nästan helt återställd redan!

Konstaterade här om dagen att Lára ser så oförskämt frisk ut - och nu visar det sig att hon är just det också!!! Idag kom nämligen den nya provsvaren och nästan alla levervärden var helt återställda!!! Bara ett av dem avvek lite fortfarande och om jag förstått saken rätt är det ett som alltid brukar ta lite längre tid på sig att återställas än övriga.

Jag som var så orolig för att bli tvungen att avliva min fina häst... och istället kan vi börja skritta igång henne så smått!!! Och om jag är lycklig så är det ju ändå inget mot vad Lára kommer att vara när hon ÄNTLIGEN, med ryttare på ryggen, kommer att få skritta ut från gården igen!!! Synd bara att jag inte hinner ut redan i kväll... men i morgon Lára-gumman, i morgon...!!!

Inga kommentarer: