måndag 27 december 2010

Jullovet slut

...för både mig och Feykir. Efter jobbet hade jag stämt träff med Fia i stallet, för att vi skulle rida ut tillsammans. Sylvia kom med på Démantur också och alla hästarna verkade väldigt upplivade av sällskapet!

Det blev mycket tölt - i för mig och Feykir ganska högt tempo. Han flåsade en hel del - men var ändå full av energi. När vi skrittade sista biten hem skrittade han faktiskt ifrån de andra!

Var hem och åt lite middag och sedan åkte jag till simhallen och bastade ångbastu. HÄRLIGT! Men nu håller ögonen på att falla igen så det är hög tid att vika in hovarna för i kväll. Förra natten sov jag VÄLDIGT lite, så jag har en hel del att ta igen! Hoppas sömntabletten hjälper bättre i natt, när den dessutom fått hjälp av både ridning och bastu!

I morgon ska Fia och jag rida ut tillsammans igen - och kanske skulle Sylvia haka på då också. Hoppas hästarna blir lika peppade av sällskapet då!

Inga kommentarer: