onsdag 13 augusti 2008

Bra på att backa

Ingen bra dag idag... har inte kunnat jobba p g a hemsk värk... Blir så besviken på min kropp! Får försöka pigga upp mig själv med ett litet "skrytinlägg"!




För att minimera påfrestningen på mina onda händer när jag ska koppla hästtransporten på bilen har jag gjort det till en sport att backa så exakt som möjligt...







... så här tycker jag det ska se ut när det är dags att koppla på transporten så att den hamnar precis rätt på bilens dragkrok när jag sedan vevar ner.






Och om jag får fortsätta skryta lite så är jag faktiskt ganska bra på att backa med transport också! Så här parkerade jag här om dagen - när jag ville stå så långt som möjligt från björken ni skymtar i vänsterkanten. Vill ju helst undvika skräp från trädet på mitt nytvättade transporttak!


Inga kommentarer: