måndag 11 november 2013

HENNE vill jag ha!!!

Åååååh, TÄNK om den här fina hästen var min…. men det ÄR hon ju!!! :-) :-) :-)

På lördag kväll däckade förkylningen mig totalt… (Och jag blir minst sagt bekymrad över att Johan, som låg hemma hela förra veckan, uppenbarligen smittat mig… Innebär det att det är en mans-förkylning jag fått?! Dessa är ju uppenbarligen INTE att leka med, för det vet vi väl alla hur sjuk en man blir när han blir förkyld?!)

När jag ser ovanstående bild drabbas jag av så våldsam Lára-abstinens att jag skulle vilja åka till Mariebäck i eftermiddag och be henne lite morötter. Ute skiner solen och får snön att gnistra - det ser verkligen härligt ut! Men frågan är om jag orkar med några "större strapatser" idag eller om promenaden ut till brevlådan (3 meter) och tillbaka får räcka… Nej, det får nog bli en "bilpromenad" för att klappa hästen i alla fall. Även om det är liiiite mer ansträngande med en arbetsdag på banken, så kanske "hästklappning" ändå kan fungera som test på om jag kan orka jobba i morgon. Håll tummarna!

Inga kommentarer: