tisdag 28 maj 2013

Sammanfattning av söndagens finaler:


En bild som säger mer än tusen ord?!!!




Personligt poängrekord (5,33)  i T3 - vilket dessutom räckte till seger!!! Är min häst bäst eller är hon bäst?!

Får väl be om ursäkt för att det varit så "tyst" här - men jag kom hem för sent på söndag kväll för att blogga då och sedan har jag varit alldeles för trött efter jobbet för att orka sätta mig vid en dator när jag kommit hem... Förutom bloggandet har jag ca 1000 bilder som Johan fotade på lördag att gå igenom... men det får bli någon annan dag. Over and out!

2 kommentarer:

MalinS sa...

SUPERGRATTIS!
Men jag längtar efter en rejäl redogörelse med all den detaljrikedom som dina undebara inlägg brukar innehålla av denna finaldag!

Anna sa...

Hej Malin och TACK!!! Kul också att någon faktiskt är intresserad av att läsa de långa utläggningar som jag inte kan låta bli att skriva...!!! Ska se om jag tar tag i saken redan i kväll?!