lördag 3 juli 2010

"Bad body-day"

En av våra tillfälligt anställda hade i vintras en rolig mössa med texten "Bad hair-day"! Rätt kul tycker jag! :-) Kul är det däremot INTE idag... Tyckte jag gjort en så bra plan i går kväll: först ridning på förmiddagen, innan det blivit så varmt. Sedan vara ute i solskenet och pyssla lite i trädgården... Köpte några blommor på växtrea igår som jag tänkt plantera bl a. MEN så vaknar jag redan vid 05 och inser att det är en "bad body-day" då det kändes som att madrassen var fylld av cement... Det värsta i kroppen har släppt nu, men jag fortfarande jätteont i händerna. Alltså kan jag utan större problem göra allt som man inte behöver använda händerna till. Vilket är..... hm....?.... Lyssna på ljudbok och..... ? Ja, så mycket mer är det väl inte, tyvärr. Jo, jag hade förståss kunnat ligga ute i solen och lyssna på ljudbok, om den för dagen utlovade solen inte befunnit sig bakom tjocka moln vill säga... Skriva på dator gör också ont, så därför blir det inte längre inlägg än så här. Om händerna blir lite bättre ska jag fokusera på att uppdatera i Midurbloggen istället. Den har tyvärr blivit ganska försummad i veckan, p g a att jag haft sådana problem med datorn. Fortfarande bråkar den föresten lite... den bild som jag tänkt ha i detta inlägg vägrar den läsa in, så vi är inte riktigt vänner ännu.

Inga kommentarer: