måndag 22 mars 2010

TACK Yvonne!!!

Här om veckan när jag kom hem från jobbet så låg det ett paket till mig i brevlådan - från Yvonne! Vilken trevlig överraskning! Och när jag rev upp paketet (tålamod har aldrig varit min starka sida...) hittade jag denna jättefina tekula:


Skickade ut Johan i fotostudion för att fixa en bild så att ni skulle få se. Visst är den FIN??!! En rolig detalj var också att när jag sedan tömde tekulan, så var det ett hårt packat hjärta av teblad som föll ut. Så det blev t o m snyggt i kompostpåsen! ;-)

4 kommentarer:

Lisa sa...

Jättefin, inte dumt med egen fotostudio - skulle man vilja ha :)

Anna sa...

Hej Lisa! Kul att du hittat till min blogg! Ja, det är bra med en fotostudio - och ÄNNU bättre med en underbar fotograf! *love*

Han hälsar föresten att studiobilderna på din blogg är mkt fina!

Sue sa...

Wow liksom! Vilken kalashärlig bild. Läckert motiv och grym fotograf. Hälsningar från systemkamerasugen svägerska :-)

Anna sa...

Hej Sue! Jag kan bara hålla med! Och den grymme fotografen hälsar att det är klart ni behöver en systemkamera. En Canon 40D! :-)