måndag 4 maj 2015

Láras FANTASTISKA arbetsvilja har gått i arv!!!

Litlamin anmäler sig frivillig: Jag kan följa med ut och rida!!!

Lára är ju alltid supersnabb att skynda fram till mig i hagen för att få följa med in och förhoppningsvis ut på ridtur! Med Hamingja beror det däremot lite på dagsformen - ibland har hon jättebråttom att komma till mig och ibland behöver hon lite övertalning... Och har hon "råkat hamna" på andra sidan diket skulle hon ju så gärna komma över till mig men kan inte... hm...

När Hamingja inte har så bråttom händer oftast detta: Láras avkomma Litlamin skyndar fram till mig och försöker själv stoppa in huvudet i Hamingjas grimma! "För det är ju så ROLIGT att få komma ut och springa!!!" Vilken HÄRLIG inställning!!!

Jag har fortfarande ONT efter mitt och Hamingjas mys med borstar och pälsskrapor i lördags... men i eftermiddag har jag fått ny akupunkturbehandling (9 nålar och ordentlig "skjuts" på alla - blev jättevarm i hela kroppen under behandlingen) så nu hoppas jag på smärtlindring till i morgon så att jag kan rida en sväng efter jobbet! 

Inga kommentarer: