torsdag 27 mars 2008

Kort karriär avslutad med flopp

I natt drömde jag att jag blev utsedd till landshövding! Och då var min första tanke: "Nu har alltså Sverige fått en landshövding som redan är etablerad som bloggare!" Någon lång karriär blev det dock inte... hade knappt hunnit flytta in i residenset förrän jag misslyckades med mitt första uppdrag. Och när det jobbet rök så snabbt var det ju väldigt tur att jag hade bloggandet att falla tillbaka på! ;- )

I morgon är det dags för Atli-kurs - fredag till söndag! Idag har jag därför laddat med "lösgjörande övningar" - för mig själv alltså (i bassängen). Feykir har förhoppningsvis galopperat på volt med Anna M - jag har inte hunnit få rapport från henne ännu. Hon skulle först ha ridit honom igår, men hann inte då. Rapporter från kursen kommer naturligtvis... frågan är bara hur jag ska locka ut Johan till Mariebäck så att jag får lite bilder att lägga ut också...?

Inga kommentarer: