måndag 31 december 2018

Gott Nytt År!!!

Gott Nytt År önskar Hamingja och jag alla våra blogg- läsare!!! Med en bild Johan fotade på nyårsfyrverkerierna i Luleås Norra Hamn för några år sedan. Jag åkte till Mariebäck på förmiddagen idag - ville för säkerhets skull kolla att Hamingja inte fått feber. Men till min lättnad var tempen fortfarande normal. Det är lite svårt att veta hur länge jag ska låta henne vila - hon har ju BARA hostat när vi travat, aldrig i skritt och har dessutom varit hur pigg som helst... Men några dagar till tänker jag vänta i alla fall innan vi gör ett nytt ridförsök.

Innan jag släppte ut henne i hagen igen hann vi ha en liten mysstund när jag kliade runt hennes öron - det gillar hon verkligen! Tillslut var hon faktiskt så avslappnad att hon ville stå med huvudet på min axel! MYSIGT!!! 

Inga kommentarer: