måndag 23 juni 2014

Glömt nå´t?!

"Vänta matte, glömde du inte nå´t?! Typ hästen...??!!!"

Fr o m denna vecka är min sjukgymnast på semester två veckor och jag provar att göra ett uppehåll i akupunkturbehandlingarna. Idag skulle jag istället ha börjat om med bassängträningen, vilken jag haft paus ifrån. Men jag prioriterade istället att åka till Mariebäck direkt efter jobbet för att titta till Lára.

Febertermometern fick hänga med ut i beteshagen och visade idag 37,9 - ungefär som igår alltså. Och fortfarande över vad jag tror är hennes normaltemp. (Tycker mig ha skrivit upp normaltemp:en någonstans, men kan nu inte komma på var... när jag nu letat har jag bara hittat notering om Feykirs temp och det hjälper ju inte i det här läget...!)

Det var en mycket förvånad Lára som tittade efter matte när jag lämnade henne kvar i hagen... skulle vi inte rida?!! Det såg ut som om hon tänkte: "Har du inte glömt något nu matte, typ hästen...?!!"


Inga kommentarer: