söndag 1 april 2012

"Radio för kortväxta!"

I går kväll hade vi SUPERTREVLIG After Ride, med hämtpizza (man behöver verkligen inte göra det krångligare än så!) och hysteriskt rolig underhållning av "Radio för kortväxta" förstärkta av två starka kort från Hörneforsrevyn. Det var mycket sång och skratt - och när fenomenale Rickard visade prov på sitt makalösa kroppsspråk tror jag det var fler än jag som drabbades av akuta skrattkramper! Verkligen en passande avslutning på en riktigt rolig tävlingsdag! Nu hoppas vi att vi kan engagera "radiokanalen" till Midurs tävling första helgen i juni! (En av dem var föresten klasskompis till min lillebror i grundskolan. Tänkt att det blivit en sådan entertainer av den buspojken!)

Jag avvek ändå ganska tidigt, min äldre bror fyller år idag (nej, det är inget aprilskämt) och hade födelsedagsbjudning, så jag hann med en riktig "family get-together" också, där bara min syster saknades. (Hon är f n i Tanzania, så hon hade laga förfall!) Mer trevlig samvaro - samt vispgrädde och hallon till LCHF:arna (vi är två i familjen). 

Inga kommentarer: