tisdag 15 februari 2011

Storkallmyran



Fick mejl från mina föräldrar och de hade varit på utflykt, till Storkallmyran ca 1 km från byn Ersmark där de bor. Storkallmyran - smaka på det namnet! Glöm alla försökt till omskrivningar, här är det rakt på sak - Västerbotten i ett nötskal!




Jag har ingen uppgift om temperaturen på Storkallmyran just nu... men i Norra Sunderbyn är det -26 och här i Kyrkbyn -24. Och det märks att ridabstinensen börjar komma smygande bland hästfolket, för nu har det kommit "kallelse" både till afterwork på fredag och underklädesvisning på torsdag. För NÅGOT måste man ju ta sig till när det känns som att man snart kommer att börja klättra på väggarna!

Idag har jag dock inte klättrat på några väggar... och tyvärr inte varit på jobbet heller... Efter en jobbig natt med mkt värk behövde jag vara hemma och "sova igen". Men i morgon hoppas jag vara "back in business" igen! Håll tummarna för det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det som händer på torsdag? Fredag har jag koll på, det ska bli roligt! :)

Sussi

Anna sa...

Kul att du också ska vara med på fredag! :-) Om du även är intresserad av torsdagens evenemang (på Berlins) ska du höra med Sylvia - det var hon som tog upp anmälningar p u a någon släkting till henne.