torsdag 3 december 2009

Svettig Feykir, snuvig matte

Atjooooo!!!!! Låter det här... det verkar som att jag håller på att bli förkyld - vilket verkar vara en ganska vanlig biverkan av influensavaccinet. Det var CityRehab-dag för mig, så jag åkte dit efter jobbet och tränade i bassängen. Sist var vattnet ovanligt svalt - brrrr - men nu var det varmare igen. Jag behöver verkligen det varma vattnet för att inte frysa - för jag har ett så lungt träningsprogram. Det blev en låååång stund i bastun och massor av stretching också.

När jag var på väg hem från CityRehab ringde Sylvia och undrade om hon fick låna Feykir även idag. Hennes "ungdomsgrupp" på ridskolan ville rida ut och de brukar mest vilja galoppera så han skulle garanterat få ett rejält träningspass. Passade perfekt! Då tror jag han får vilodag i morgon, så får matte åka direkt hem efter jobbet och vila istället. Hade ännu en dålig natt i natt och detta i kombination med den analkande förkylningen gör att det nog är bra för mig att ta det lugnt!

Inga kommentarer: