söndag 20 december 2009

"decadent desserts"

"a tantalizing and guilt-free alternative to decadent desserts."

... så står det på förpackningen till det goda te som jag fick av Eva idag. Ja, jag säger då det...!!! GOTT är det i alla fall. Märket heter Celestial och smaken "almond sunset" - så nu vet ni vad ni ska välja om ni söker ett alternativ till dekadenta desserter! ;-)

Jag njuter detta te till tv-sändningen från världscuphoppningen i London. Just nu är det fyra ryttare till omhoppning och bland dessa är båda de svenska deltagarna: Svante Johansson och Malin Baryard! SPÄNNANDE! (Ridsport är faktiskt det enda jag ser på TV - resten slutade jag se för ett antal år sedan. Med tanke på hur sällan det är sändningar från ridsporttävlingar så förstår ni att det inte blir många TV-timmar/år för mig.)

Inga kommentarer: