tisdag 27 oktober 2009

Ingen ridning... :-(

Vaknade med ont i hela kroppen och ÄNNU stelare fingrar än igår... Så det var bara att acceptera att det måste bli vilodag för Feykir... Nu är det snart dags att åka till jobbet och fingrarna har i alla fall blivit så pass rörliga att jag kan skriva på tangentbordet - även om det blir ovanligt många skrivfel att rätta. För helt lyder inte fingrarna ännu...

Nåja, det är som vanligt bara att "gilla läget". Feykir är ju inte överviktig längre och han är dessutom i rörelse hela tiden med flocken, så för hans del är en extra vilodag knappast ett problem. Och för min del är det ju viktigare att ladda till morgondagens ridlektion så att jag förhoppningsvis kan rida då. Det är tur att lektionen är på kvällen - så att jag haft hela dagen på mig att "få igång" kroppen. Dessutom lovar yr.no att vädret ska stabilisera sig till i morgon. Det ska visserligen bli lite kallare, men lågtrycket ska lätta och regnet försvinna - och det har förhoppningsvis positiv inverkan på min kropp.

Inga kommentarer: