måndag 27 augusti 2007

Måndag - "sill och gamla kläder"

...som Johans morfar från Simrishamn brukade säga.


Värken håller i sig - så jag är hemma från jobbet idag igen... Försöker pigga upp mig med att titta på lite bilder från förra veckan, när Johan (med kameran) och min lillasyster var på besök i Mariebäck. Här kommer några bilder på min fina häst:











Man kan ju bara beklaga att Skellefteåpubliken gick misste om detta... ;- ) (Och visst SER ni att han är mycket smalare nu än på startbilden på hemsidan?!)





Oj, vad jag längtar efter Feykir nu!!! Har inte träffat honom sedan i torsdags... Måste se om jag orkar åka dit en liten sväng i kväll för att pyssla lite med honom... eller i alla fall i morgon. Feykir-abstinens kan väl absolut inte vara bra när man har värk??!!

Inga kommentarer: