torsdag 4 juli 2024

Sommarbete med strandtomt!

Hagarna i Höbäcken är inte bara härligt stora, de har strandtomt också som alltid ger tillgång till friskt vatten! 

Idag hade apoteket fått hem insektsmedlet veterinären ordinerade så att jag kunde göra överkänslighets-testet som hon rekommenderade innan jag startar behandlingen. Nu håller jag tummarna att det inte visar sig någon hudirritation i morgon så vi kan köra igång!

Tyvärr har jag hemsk smärta i höger axel och arm samt nacken idag... men jag har ju varit extra aktiv den senaste tiden och tisdagens "ridmaraton" orsakat av våra "nära älgar-upplevelser" var förstås VÄLDIGT ansträngande. Jag kände av det ganska mycket redan igår så därför red jag bara 35 minuter då, men idag är det ännu värre så med facit i hand hade det varit bättre att Hamingja fått en vilodag redan då. Jag ska försöka vila mig i form igen - som det känns nu kommer det att ta ett tag... men jag har ju fått rida VÄLDIGT mycket den senaste tiden så det är jag jätteglad över!!!

Inga kommentarer: