torsdag 21 juni 2012

Grönbete!

I kväll börjar min semester!!! Ooch det kan man säga om hästarna också, för de går på bete fr o m idag. eller är det jag som också går på grönbete, kanske? Jag var i alla fall för trött för att rida idag, så jag bara tittade till Lara och sprayade insektsmedel. fotade lite bilder på glada hästar i grönskan, men får återkomma med dem senare. skriver nämligen detta på vår iPad, då datorn tyvärr råkat ut för ett te-trauma med tråkiga konsekvenser... Lite besvärligt att inte ha ett riktigt tangentbord, tycker jag. Så ni får överse med enkel skrivelse. Är helt enkelt inte tillräckligt kompis med paddan för att alltid få som jag vill. Hönorna har förresten också varit på grönbete i kväll. Johan gav dem nämligen några högar gräsklipp när han klippte gräsmattan. MKT uppskattat! Måste förresten förtydliga mig så att det inte blir några missförstånd: semester betyder självklart inte riduppehåll! sådan semester vill varken jag eller lara ha! Over and out!

Inga kommentarer: