måndag 12 september 2011

Aj, aj...

Ingen rolig dag idag... det blev visserligen mer än förra nattens tre timmar sömn, men bara marginellt... har så ONT, i princip överallt... Så det blev inget jobb för mig idag. När jag varit uppe ett par timmar under den tidiga morgonen och rört på mig tillräckligt för att den allra värsta värken skulle lindras lite, somnade jag om och sov ända fram till lunch!

Kl 17 hade jag tid i varmvattenbassängen på CityRehab. P g a den dåliga dagsformen vågade jag bara göra några enstaka upprepningar av varje övning - och det tog verkligen emot precis överallt... Efteråt satt jag riktigt, riktigt länge i bastun så jag höll aldrig på att sluta eftersvettas sedan... men värmen var som vanligt effektiv och värken lindrades ytterligare. Nu hoppas jag på ytterligare lite fler sömntimmar i natt! 

Inga kommentarer: