lördag 24 november 2007

Bara semester för vissa...

Snart åker Johan och jag iväg på en vintersemester med värme till mina onda leder - det gör verkligen susen! Bara att få sova hela nätterna igenom är verkligen underbart - och effekten kan i bästa fall hålla i sig så att jag sover mycket bättre i flera månader efteråt!



Feykir tror nog att detta innebär semester för honom också. Men så blir det inte riktigt... Sylvia vill låna honom två dagar - hon ska rida ut med ridskoleeleverna och vill inte att hennes egen häst ska behöva gå flera pass samma dag (hon har upp till tre lektionsgäng/dag). Alltså får Feykir rycka in. Perfekt tycker jag - då får han både motion och bra träning! Det ska verkligen bli intressant att höra vad hon tycker om honom - själv tycker jag det är en enorm skillnad mot i våras, när hon red honom sist!

Inga kommentarer: