fredag 10 augusti 2018

Hamingja sladdar inte!

Så här härligt såg det ut vid betessläppet i Höbäcken helgen innan midsommar! Nu är det inte  särskilt mycket bete kvar och hästarna har successivt börjat flytta tillbaka till Mariebäck igen. För Hamingjas del blir det nog flytt nu på söndag.

Johan och jag är hemma igen efter några härliga dagar i Umeå tillsammans med mina föräldrar och syskon. Jag fortsätter att skritta Hamingja på lina i väntan på återbesök hos veterinären. Och i alla fall i mina lekmannaögon ser det ut som att "sprutblistringen" haft mycket bra effekt i o m att hon har ett så jämnt övertramp i båda varven och att hon inte "sladdar ut" med bakdelen i vänster varv utan håller sig på två spår även där. Blir MYCKET spännande att höra om veterinären håller med mig när han ska kolla henne igen!


Inga kommentarer: