måndag 5 augusti 2013

Aj, aj...


Min favoritdoktor!!!

Inget jobb idag, tyvärr... den här eländiga smärtan vill inte ge sig... Istället för att åka till jobbet på morgonen blev det en lååååång stund i spabadets VARMA vatten. Efter det kunde jag i alla fall sova ett par timmar till.

På eftermiddagen var jag sedan även till City Rehabs varmvattenbassäng och efter det kändes det t o m ganska skönt i kroppen! Fast i skrivande stund börjar smärtan komma tillbaka igen... Hoppas ändå på en "tillräckligt bra" natt så att jag orkar jobba igen i morgon.

Stackars Lára har nu haft FYRA vilodagar i rad - hon som oftast bara brukar behöva stå ut med max två. Detta fick Johan att vid middagsbordet ställa diagnosen "ridabstinens" på min värk... och han var MYCKET bestämd när han ordinerade ridning i morgon. Har jag nämnt att han är min favoritdoktor?! 

Inga kommentarer: