måndag 2 maj 2011

Annalediga


Ännu en bild från senaste Atlikursen. Det var ju rätt lerigt... Förutom alla hästar blir det alltid en massa hundar också när det är ridkurs. Och jag kan säga så mycket att när de busat runt i denna lera hela dagen var jag VÄLDIGT glad att jag inte var hundägare och behövde ta med någon av dem in i bilen och/eller huset!






Har ni sett att Feykir och jag har samma frisör - med förkärlek för guldiga slingor på mörk botten?! ;-) Som ni ser på den här bilden - som också är från senaste Atlikursen - så var det rejält lerigt även i Feykirs sjukruta. Det rann i princip en bäck genom den, i ena änden. Men fascinerande nog så var den helt torr redan helgen efter!






Jag har varit hästledig idag - eller om man ska säga att hästarna varit Annalediga. Men jag ser fram emot att åka till stallet igen i morgon för att pyssla med "mina killar"!


Såg föresten en väderprognos för helgen (när det är Atlikurs igen). Tyvärr verkar det bli "woodfieldväder" på fredag: 2 plusgrader och regn...BRRR!!! Men däremot soligt och 10 grader på lördag samt molnigt och 8 grader på söndag.

Inga kommentarer: