tisdag 3 maj 2011

Att vara katt





Bam-bam smyger på ett byte...






I nästa liv tror jag att jag skulle vilja vara katt! De verkar ha ett härligt liv! Väldigt mycket ligga och vila - gärna på en varm och solig plats. Och ibland busa till det med att jaga en reflex eller något som blåser längs marken!






Har varit och pysslat med hästarna idag. Ändå ganska mysigt, trots att det bara var 4 ynkliga plusgrader. Nu längtar jag efter att vårvärmen ska komma tillbaka!






Har konstaterat att om Feykir nu ändå var tvungen att drabbas av fång så var det ändå ett ganska väl valt tillfälle i o m att jag verkligen inte varit i toppform det senaste halvåret (eller är det året?!) Det har varit ganska lagom för mig att ha lånehäst - särskilt en som ska sättas igång efter en lång vila. För korta ridpass har passat bäst både för mig och Snarfari. Och jag har inte behövt ha allt för dåligt samvete alla de dagar jag inte orkat rida.

Inga kommentarer: