lördag 23 oktober 2010

Trevlig kväll!


...blev det igår med "hästkompisarna" på Musikomat. Vi fick sitta i ett eget rum i restaurangen och bakgrundsmusiken var på behaglig nivå. Perfekt när man kan umgås utan att behöva skrika - vilket tyvärr inte är helt ovanligt på många "uteställen". Riktigt god mat var det också! En riktigt trevlig 40-årspresent alltså! Så till er som var med och läser detta får jag säga: TACK för senast!!!

Fast när jag nu plötsligt åldrats 2 år över en natt så börjar jag ju känna mig lite gammal och sliten... ;-) Åldern till trots tänkte jag ändå åka till Feykir. Det är minusgrader fortfarande, men prognosen säger plusgrader till kvällen. Frågan är om jag ska föröka invänta mildare väder för underlagets skull, eller om jag ändå ska åka nu...

PS: TV4:s skämtprogram med Måns Möller, med tre vuxna män utklädda till hästtjejer går i repris kl 13.30 idag. Hög igenkänningsfaktor har utlovats - och det visar ju om inte annat att de insett att vi är MÅNGA i det här landet som ägnar/ägnat oss åt hästar och ridsport!

Inga kommentarer: