söndag 5 september 2010

Vilodag


Inlägget får illustreras av Krummi som vilar.


Matte är verkligen inte i särskilt bra form nu... FK har dock fått för sig att något slags mirakel inträffat - så synd att de har fel...!!! Feykir fick i alla fall vilodag idag. Men i morgon hoppas jag att jag orkar rida efter jobbet - värken lindras ju om jag är ordentligt i rörelse. Men man ska ju orka också...

P g a hälsoläget har jag inte anmält mig till ovalbaneträningen i morgon, fast jag så GÄRNA ville. Det hade varit ett suveränt tillfälle att få träna ökat tempo tölt! Att åka iväg till Ersnäs blir dock så mycket större belastning på kroppen än att bara rida "hemma" - och jag är ju inte helt säker att jag orkar ens det i morgon. Men, men, jag får se om jag kan få rida ut med Sylvia någon dag de kommande veckorna och träna ökat tempo så istället.

Inga kommentarer: