fredag 24 september 2010

Fumlig... :- (


I flera år har jag varit fumlig på morgonen, p g a att jag är så stel då. Men de senaste veckorna har jag fortsatt att tappa saker "åt höger och vänster" hela dygnet. Har tyckt det var konstigt... men så läste jag i biverkningslistan för min nya medicin och hittade just fumlighet där. Skönt att ha en förklaring i alla fall - även om det fortfarande är lika irriterande!

Ibland är det bara besvärligt, som när man tappar ut ett mjölkpaket på köksgolvet t ex... Ibland är man rädd att det ska bli dyyyrt, som när jag tappar mobilen i golvet för jag vet inte vilken gång i ordningen. Och ibland är det bara så tragiskt - som alldeles nyss, när favoritkoppen gick i kras... :- (

2 kommentarer:

E sa...

Hm, du kanske får sätta en handlovsrem på mobilen.
Det finns en ögla längst ner där den går att fästa.

Anna sa...

Bra tips!

Tror du det funkar med något liknande på temuggarna?! ;-)