lördag 25 september 2010

Bank-Anna goes equestrian


Denna VRÅLSNYGGA jacka köpte jag idag! Suktade efter den redan i våras... men en VIT ridjacka, hur praktiskt är det? Det blir väl "mörkvit" i samma stund man är mindre än 50 meter från närmaste stall?! MEN idag när jag stod där i provhytten på Häst & Fritid kom jag på det: jag ska naturligtvis ha den istället för kavaj på jobbet! Ett tuffare alternativ till kavaj och uniformsinspirationen (den har axelklaffar med silverrevärer) är dessutom helt enligt höstens mode. Priset var i nivå med en kvalitetskavaj - och till skillnad från en sådan kräver den inte kemtvätt heller.

Tjejen på bilden har DESSUTOM på sig världens snyggaste ridbyxor (om ni frågar mig i alla fall): Pikeur Calista - mörkt marinblå med dubbla silverrevärer längs benen. Tyvärr har jag inte kommit på någon tillräckligt bra anledning att investera i sådana också... ännu i alla fall...


Inga kommentarer: