torsdag 10 juni 2010

Tränsputs i Dagens Industri?!


Idag har jag "stulit" bilden från Dagens Industri - kunde helt enkelt inte motstå! Om det mot förmodan finns bloggläsare som inte läser den tidningen... ;-) För visst ser det ut som att killen längst till höger putsar ett träns??! Med tanke på klädseln kunde man definitivt tänka sig att det är en banktjänsteman med hästintresse! Har dock ännu aldrig kommit på någon av mina kollegor med att fixa med hästprylar på arbetstid...

Idag har Feykir haft ledig dag igen för jag har tränat i City Rehabs bassäng efter jobbet. Det var styvt och stelt och ont och skönt - och glada återseenden med några träningskompisar som saknat mig när jag inte orkat träna så mycket de senaste månaderna. Men nu är det nya tag! Jag jobbar åter bara 75 % och hoppas därför orka träna mycket mer. Helst varje dag - eftersom jag mår bäst då. Och hoppas dessutom orka jobba mina 75 % varje dag - hade så väldigt många sjukdagar när jag försökte jobba heltid...

Inga kommentarer: