måndag 11 januari 2010

TACK till min sponsor!!!

Under lång tid har jag lämnat hintar här i bloggen om att någon gärna skulle få sponsra mig med en ny kameramobil. När jag blev ägare till den nuvarande mobilen för 4 år sedan så var det så fantastiskt att den ö h t hade kamera, för det hade jag inte haft innan. Dessutom var den ju så SNYGG: röd med blomslingor i relief! MEN i alla fall de senaste två åren har jag verkligen önskat mig en bättre kamera... för 2 pixlar räcker inte långt! Konstigt nog har varken Nokia, Samsung, eller någon av de andra nappat på mina "hintar"... ;-)



MEN nu har min huvudsponsor gått in och köpt mig en ny Sony Ericsson C905, med erkänt bra kamera (8 pixlar). Den kom idag - så i morgon bitti blir det premiär att fota Feykir med den! Kvällen ska förståss ägnas åt att räkna ut hur den fungerar. Helst utan att behöva läsa i instruktionsboken - för jag har dåligt tålamod med sådant. Hoppas den är så användarvänlig att det går att bara "knappa sig fram"!




Ett STORT TACK till min huvudsponsor: underbaraste Johan - som alltid stöttar sin fru i allt!
Foto: Andreas Fernandez-Rosenke

Inga kommentarer: