lördag 18 februari 2017

Hästarna i Holmen

Sussi med sin Ida, Agnes på Robur samt Annelie och Fina

Vad gör man en lördag när man för ovanlighetens skull inte ska till stallet? Jo, man passar på att hälsa på i ett annat stall förstås!!! Till saken hör att jag "råkat" köpa ett träns av Annelie (eftersom jag knappt har några träns sedan tidigare... hm...) och skulle åka förbi och hämta det. 

Det visade sig dessutom att både Agnes och Sussi var i stallet också - så jag fick även träffa dem. Trevligt!!! Robur och jag hade lite extra mysigt när jag stod och strök honom på mulen på samma sätt som jag brukar göra på Hamingja och det nästan såg ut som om han skulle somna! 

"Så roligt att islandshästarna finns i så många olika färger...!!!" ;-)

En favoritbild i repris! Från när Hamingja och jag hälsade på "Stallgänget på Holmen" och vi red ut tillsammans på några av deras fantastiska ridvägar! När jag tidigare idag berättade om detta för Carola trodde jag att det var under våren 2016 men när jag hittade bilden visade det sig vara i augusti 2015...! Helt otroligt så fort tiden går...!!! 

Inga kommentarer: